گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

آ سد جواد

سلام! 

این آپم با بقیه فرق داره و داستان نیستش! 

مطمئنا همه ماها(شیعه ها)به مداحی و گوش کردن مداحی عادت داریم حداقل من اینطوریم.در کناره این همه آهنگی که گوش میدم در طول روز گاهی اوقات رو به گوش کردن مداحی اختصاص میدم یه جورایی باعث میشه فراموش نکنم کی هستم؟ 

خوب کسی که مداحی گوش میده مداحیه هر شخص که میخونه رو قبول نداره و به حرفاش اهمیت نمیده برای مثال یکی از مداح هایی که بهش خیلی علاقه دارم سید جواد ذاکر هستش(آ سد جواد) جواد حرف های قشنگی میزنه با اینکه خیلی مخالف داشت و همه مرجع ورود به مجالس ایشون رو حرام اعلام کرده بودندباز هم مجالس ایشون پر از عاشقان حسین میشد تا اینکه به خاطر بیماری سرطان هنجره (و اون داستان هایی که پیش اومد) از دنیا رفت.من هم اونقدر مداحی های آ سد جواد و حمید علیمی رو گوش داده بو.دم که دیگه واو بهع واوش رو حفظ بودم تا اینکه چند روز پیش یکی از دوستام که از قضا از بچه های هییت دیوانگان حسین(هییت آ سد جواد) هستش بهم مداحی های آقای جواد مقدم رو معرفی واقعا بهش تبریک میگم صدایی بسیار دلنشین همرا با سوزی دلخراش داره که باعث میشه انسان از دنیای درون پرواز کنه!الان چند روزه که فقط مداحی های این عزیز رو گوش میدم براش آروزی موفقیت میکنم. 

لطفا اگه در این مورد تخصصی دارید من رو راهنمایی کنید البته من تمام مداح ها رو با زنگی نامشون میشناسم و رفتار اون شخصی که نوحه رو میخونه خیلی برام مهمه!! 

 

به قول آ سد جواد که میگه این یا حسین و یا اباالفضل گفتن ها مفت چنگ ماست!(من بعد از دو سال فهمیدم معنی این جمله چیه؟)

نظرات 9 + ارسال نظر
مینای شهر خاموش چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:42 http://monsoon.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود این آپت
من آپم
سر بزن
موفق باشی
یا حق

مینای شهر خاموش چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:42 http://monsoon.blogfa.com

مگر می شود آدم فقط یکبار عاشق شود؟عشق ابدی فقط حرف است.پیش می آید که آدم خیلی خاطر کسی را بخواهد.اما همیشه وقتی آدم فکر می کند که دلش سخت پیش یکی گرفتار است٬یک دفعه٬یک موقعی٬یک جایی٬می بیند که دلش٬ته دلش٬برای یکی دیگر هم می لرزد.اگر باوفا باشد دلش را خفه می کند و تا آخر عمر٬حسرت آن دلرزه برایش می ماند.اگر بی وفا باشد٬می لغزد و همه عمرش عذاب گناه بر دلش می ماند.هیچ کس حکمتش را نمی داند.هر دوتایش یک جای دل آدم را می سوزاند.فقط یک احساس برای آدم می ماند٬اینکه کاش آن یکی راه را انتخاب می کرد...

امیر پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:04

سلام
معنی این جمله اخر چیه؟
شما اهل کاشانید؟
من مطالب قبلیتونو خیلی خوشم اومده
زود به زود آپ کنید

من اهل کاشان نیستم!تهرانی هستنم!!!
ولی یه دوست کاشانی دارم که برام خیلی از آسد جواد حرف زده!!!

مینای شهر خاموش جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 http://monsoon.blogfa.com

علم بدون دین لنگ است. و دین بدون علم، کور. (آلبرت اینشتین)

محیا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:15

سلام داداشی جونم
من که مداحی حدادیان رو گوش میدم و از باقی مداحها فقط بعضی از نوحه هاشون رو دوست دارم.
مثله (تو ای عشق و ای تمام وجودم ....) علیمی یا (عشق یعنی) کریمی و .....
در هر صورت آپ جالبی بود.
مراقب خودت باش
آبجی فدات :-ایکس
میبینمت

ای کاش نظرت راجه به جواد مقدم و یا آسد جواد ذاکر رو هم میگفتی!!!

محیا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 21:49

سلام
نظری ندارم.ولی خوشحال شدم از اینکه آپ کردی.
موفق باشی.
بای

مرسی!!!

دیدار سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 http://www.mezospher.blogfa.com

سلام آقا جواد خوبین؟؟؟؟
اول فکر کردم اومدم تو سایت ایرانسل!!!!!!

ولی خداییش خیلی خوب بود راستی اگه یکم زود آپ بشنم بد نیست
به کلبه ی کوچیک و درویشی ما هم یه سری بزنین
موفق باشین
یاحق

سایت ایرانسل چیه؟البته ایرانسل رو خیلی دوست دارما!!!
ولی این سایت واسه داستان هستش!

عشق اندیمشک شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:39 http://WWW.NAZAR69.BLOGFA.COM

محمد جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:30 http://zaraghan.blogsky.com

خواهش میکنم
یک کلیک هم کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد