گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

زدم تو جاده خاکی !!!

سلام!

خوبین.این پست رو میخواستم تو یه بلاگ دیگه ام که مخصوص درد دل هست بنویسم ولی گفتم اینجا بنویسم شاید بهتر باشه !

امروز دلم ناجور گرفته!اومدم به این شهر غریب که شاید بهتر شم ولی با اومدن بد تر شد فکر کردم رد پا ممکنه اینجا کمتر باشه ولی بیشتر بود.یکی از آشناهام به اسم ...... خیلی دلداریم میده حرفایی میزنه که اگه ۲ روز پیش میگفت میزدم تو گوشش ولی الان با حرفاش آروم شایدم خوشحال میشم.این پست رو ندادم که با کسی حرف زده باشم.این پست برای اینه که یه ذره دلداریم بدید ببینم بلدید؟؟؟ امروز تو بلاگ شخصی نیما یه جمله در مورد خودم خوندم که آخرش نوشته بود ای کاش خوشحال میرفت.ای کاش .....

نظرات 12 + ارسال نظر
یه کوچولو و آقاییش یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:23 http://yekocholoo.blogsky.com

چه جالب امروز دل من هم گرفته

پس همدردیم
;-)

مصطفی یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:01 http://www.powerstudents.blogfa.com

سلام آقا جواد
چی شده؟
البته تقصیر خودته هرکسی سر نزنه به ما به همین درد دچا میشه.
شوخی کردم.
امیدوارم هر چه زودتر مشکلت حل بشه.
هر جوونی یه مشکلی داره فقط تفاوتش اینجاست که چطوری باهاش برخورد می کنی
طرز برخورد با مشکلات خیلی مهمه.
موفق ترین آدم کسیه که بتونه از مشکلاتش پلی بسازه برای شاد بودن.
موفق باشی جواد جان.
بیا تا وبلاگ من هم آپ کردم.

چیز ه مهمی نیست دلم یه ذره گرفته بود که الان احساس میکنم بهترم !!!

غریبه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:22

سلام
با کمی توکل به خدا میتونی آروم بگیری....

همین کار رو کردم !

مصطفی جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:29 http://www.powerstudents.blogfa.com

سلام.
ممنون که اومدی.
ایشالا زودتر اوضاع زندگیت رو به راه بشه.
اما مارو فراموش نکنی.
بازم بیای.
موفق باشی جواد جان.

خواهش جیگر !
ایشالا که بهتر میشم !
یعنی شدم :دی!

دیدار شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 http://www.mezospher.blogfa.com

سلام آقا جواد
منم خودم چند وقته خیلی دپسردم
اینشاالله که مشگل هر دوتامون حل بشه
من
ـــــــــupupupupup
_pupupupupupupupup
_upupupupupupupup
__upupupupupupup
____upupupupupu
_______upupup
_________u
________*__upupup___upupu
_______*__upupupupupupupupu
______*___upupupupupupupup
______*____upupupupupupup
_______*_____upupupupupu
________*_______upupup
_________*________u
_upupup___upupu___*
upupupupupupupup___*
upupupupupupupup____*
_upupupupupupup_____*
___upupupupupu_____*
______upupu_______*
________p________*

خوشحال می شم سربزنین

انشاالله !!!
الان میام بهت سر میزنم !

حمید سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 http://hal-mide.blogfa.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:33

سلام اقا جواد
منم نمیدونم واسه چی دل ادما میگیره
یا تنگ میشه
ولی قبول دارم که حس بدیه
راستی بهت توصیه میکنم که اگه دلت گرفته واسه بهتر شدن عمرا سمنان نرو چون اونجا اساسی ادمو دپ میکنه
من نمیدونم تو واسه چی دلت گرفته اما من هر وقت دلم میگیره سعی میکنم به این فکر کنم که یکی هست که همیشه هوامونو داره و همی کارا رو ردیف میکنه اونقت یکم حالم بهتر میشه
راستش خودمم نمیدونم کی هستم به خاطر همین اسمم رو نذاشتم

سلام
اونی باعث شد دلم بگیره هم همین حرفایه شما رو میزد
"به این فکر کنم که یکی هست که همیشه هوامونو داره و همی کارا رو ردیف میکنه اونقت یکم حالم بهتر میشه"
الان دیگه رفتم سمنان و اومدم یه سفر برام لازم بود الان خیلی خوبم و حالم خیلی بهتره.

زینت چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 http://myhaven-here.blogsky.com/

همه یه جوری به یه نوعی از دست یکی.... دلشون گرفته ست،شاید از دست خودش! یه سر به لاگ من بزن شاید دلداریت داد!!!

چشم!
من از دست خودم هم اون موقع ناراحت بودم!

نیلوفر دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:40 http://nilofaraftab.blogfa.com

میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت:
گفت:جایی که میری مردمی داره که می شکننت *نکنه غصه بخوری.دلت میگیره *نکنه غصه بخوری.من همه جا باهاتم.تو تنها نیستی.
تو کوله بارت عشق میزارم که بگذری*قلب میزارم که جا بدی *اشک میدم که همراهیت کنه *و مرگ که بدونی بر می گردی پیشم.

به نام آنکه بذر محبت را در کشتزار قلب ها پاشید

سلام .امیدوارم حالت خوب باشه .اربعین رو به شما دوست عزیز تسلیت میگم.مطالب
وبلاگتون جالب بود .خوب وقت می کنید بهش برسید ما که از این وقتا نداریم.ممنونم که به وبلاگم سر زدی .آرزوی موفقیت و سلامتی را برای شما دارم.یه نصیحت:
محبت را نثار کسی کن که لایق آن باشد نه تشنه ی آن,زیرا هر تشنه ای روزی
سیراب می شود..بای

ما هم تسلیت میگیم !

مصطفی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:21 http://www.powerstudents.blogfa.com

سلام آقا جواد.
چه خبر؟
کم پیدا؟
چی شد؟
مشکلاتت حل نشد.
ایشالا که زودتر به خواسته ات برسی.
یه سر تا جای من بیای خوشحال می شم.
آپ کردم.
در پناه حق.

چشم!
مشکلات حل شده برادر ...

بابای یاسمن یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:36 http://myyas.ir

سلام جواد جان
چرا به این قسمت از شعر عمل نکردی و نیومدی:

که هر کس که این شعر را خواند زود
بیاید به اینجا و گوید درود

اگر آدرس خواهی اکنون زآن
بگویم که مای یاس باشد در آن

اگر ساده تر هم بگویم کلام
کلیکی تو اینجا بکن والسلام

هنوز هم زیاد دیر نشده
تو وبلاگ دخترم منتظرتم

چشم!
ببخش من رو !!!!
اومددددددددم....

دیدار دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 http://www.mezospher.blogfa.com

سلام
من آپم
[قلب][چشمک]
راستی کاری که گفتین رو انجام دادم
ممنون از کمکتون

باشه الان میام!
آفرین که اون کار رو کردی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد