گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

خالی یعنی بی تو . . .

سلام به همه ی دوستان گلم!این شعری که امروز میذارم یه جورایی منم،تعجب نکنید هر کلمش من و یاد یکی از اتفاق های زندگیم میندازه!!خیلی خوبه،حتما بخونیدش. . . 

 

دفتر خاطراتم و

هر شب ورق میزنم

اسم تو،تو هر صفحشه!

میخونم و می شکنم

خالکوبی کردم اسمتو

روی تمام بدنم

تا باورت شه اونی که

هر لحظه یادته منم

هر کی میپرسه حالمو

میگم همه چیز عالیه!

هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه!

حالا میفهمم خالی یعنی چه حس و حالی

خالی یعنی بی تو

بی تو یعنی خالی

فکر میکنم نبودنت عادی میشه

فردا برام فردا میاد

باز این دلم هیچی به جز تو نمیخواد

با هیشکی حرف نمی زنم

هیچ جوکی خنده دار نیست

بعده هر زمستونی معلومه که بهار نیست !!! 

 

ممنون که خوندید!

کسی که مانع پیشرفت بود. . . !

یکروز وقتی کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگی را در تابلوی اعلانات دیدند که روی آن نوشته شده بود :

دیروز فردی که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت. شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت 10 در سالن اجتماعات برگزار میشود دعوت میکنیم

در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکی از همکارانشان ناراحت میشدند اما پس از مدتی، کنجکاو میشدند که بدانند کسی که مانع پیشرفت آنها در اداره میشده که بوده است .

این کنجکاوی، تقریباً تمام کارمندان را ساعت 10 به سالن کشاند. رفته رفته که جمعیت زیاد میشد هیجان هم بالا میرفت . همه پیش خود فکر میکردند : این فرد چه کسی بود که مانع پیشرفت ما در اداره بود ؟ به هرحال خوب شد که مرد !!!

کارمندان در صفی قرار گرفتند و یکی یکی نزدیک تابوت میرفتند و وقتی به درون تابوت نگاه میکردند ناگهان خشکشان میزد و زبانشان بند می آمد .

آئینه ای درون تابوت قرار داده شده بود و هرکس به درون تابوت نگاه میکرد، تصویر خود را میدید ، نوشته ای نیز بدین مضمون در کنار آئینه بود :

تنها یک نفر وجود دارد که میتواند مانع رشد شما شود و او هم کسی نیست جز خود شما. شما تنها کسی هستید که میتوانید زندگیتان را متحول کنید. شما تنها کسی هستید که میتوانید بر روی شادیها، تصورات و موفقیت هایتان اثر گذار باشید. شما تنها کسی هستید که میتوانید به خودتان کمک کنید .

زندگی شما وقتی که رئیستان، دوستانتان ، والدینتان، شریک زندگیتان یا محل کارتان تغییر میکند، دستخوش تغییر نمیشود . زندگی شما تنها فقط وقتی تغییر میکند که شما تغییر کنید، باورهای محدود کننده خود را کنار بگذارید و باور کنید که شما تنها کسی هستید که مسئول زندگی خودتان میباشید .

مهم ترین رابطه ای که در زندگی میتوانید داشته باشید، رابطه با خودتان است .

خودتان را امتحان کنید. مواظب خودتان باشید . از مشکلات ، غیرممکن ها و چیزهای از دست داده نهراسید. خودتان و واقعیت های زندگی خودتان را بسازید .

دنیا مثل آئینه است. انعکاس افکاری که فرد قویاً به آنها اعتقاد دارد را به او باز میگرداند. تفاوت ها در روش نگاه کردن به زندگی است .

عاقبت اندیشی

فردی از یک آسایشگاه روانی بازدید میکرد، به شخصی از ساکنان آنجا برخورد کرد که با حالتی راضی و خوشنود در یک صندلی به عقب و جلو تاب میخورد و مرتباً زیر لب میگفت: « لیلو، لیلو، .... »

از پرستار آنجا پرسید: « این مرد چه ناراحتی دارد؟ »

پرستار توضیح داد: « میدانید آقا، لیلو نام زن بی وفایی است که او را ترک کرد. »

بازدیدکننده به گردش خود ادامه داد. کمی بعد به یک سلول رسید که دیوارهای داخلش را با ابر پوشانده بودند. در آنجا شخصی مرتباً سرش را به دیوار میکوبید و فریاد میکشید: « لیلو، لیلو، .... »

بازدیدکننده پرسید: « چرا این مرد فریاد میزند، لیلو؟ »

پرستار پاسخ داد: « اوه؛ این همان مردی است که لیلو بالاخره با او ازدواج کرد! »

بیشتر ما خواهان چیزی هستیم که عاقبتش رو نمیدانیم. بهتره که قبل از هر کاری تمام عواقب آن را در نظر بگیریم.

اگر بروید و آن کسی که با لیلو ازدواج کرد را پیدا کنید، همه ی بدبختیهای شما از بین میرود و بی معنا میشود.

وخداوند دعاها را بر آورده می کند!!!

جـــاده :  یک بنده خدایی ، کنار اقیانوس

قدم میزد و زیر لب، دعایی را هم زمزمه میکرد. نگاهى به آسمان آبى و

دریاى لاجوردین و ساحل طلایى انداخت و گفت: - خدایا ! میشود تنها

آرزوى مرا بر آورده کنى؟ ناگاه، ابرى سیاه، آ سمان را پوشاند و رعد

و برقى درگرفت و در هیاهوى رعد و برق، صدایى از عرش اعلى بگوش رسید

که میگفت: چه آرزویى دارى اى بنده محبوب من؟مرد، سرش را به آسمان

بلند کرد و ترسان و لرزان گفت: - اى خداى کریم! از تو مى خواهم جاده اى

بین کالیفرنیا و هاوایی بسازى تا هر وقت دلم خواست در این جاده

رانندگى کنم !! از جانب خداى متعال ندا آمد که:- اى بنده ى من ! من ترا

بخاطر وفادارى ات بسیار دوست میدارم و مى توانم خواهش ترا

برآورده کنم، اما، هیچ میدانى انجام تقاضاى تو چقدر دشوار است؟

هیچ میدانى که باید ته اقیانوس آرام را آسفالت کنم ؟ هیچ میدانى

چقدر آهن و سیمان و فولاد باید مصرف شود؟ من همه اینها را مى

توانم انجام بدهم، اما آیا نمى توانى آرزوى دیگرى بکنى؟ مرد،

مدتى به فکر فرو رفت، آنگاه گفت:-اى خداى من ! من از کار زنان سر در

نمى آورم! میشود بمن بفهمانى که زنان چرا مى گریند؟ میشود به من

بفهمانى احساس درونى شان چیست؟ اصلا میشود به من یاد بدهى که

چگونه مى توان زنان را خوشحالکرد؟ صدایی از جانب باریتعالى آمد

که: اى بنده من ! آن جاده اى را که خواسته اى، دو باندى باشد یا چهار

باندى ؟!!

راه هایی برای سادیسمی کردن شوهر!!!

اینها رو میذارم اینجا لطفا فقط بخونید بهشون عمل نکنید!البته آقایون مثله خودم ببینن این خانوم ها چه نقشه هایی برای آیندشون کشیدند ازدواج نکنییییییییییییییییییییییییییییید.  

 

راههایی برای سادیسمی کردن شوهر !!!

بانوان بخوانند !!!

 

 

دائما به شوهرتان بگویید : ولی خودمونیم ها ، تو بیریخت ترین خواستگارم بودی ! 

غذای شور و سوخته جلوی شوهرتان بگذارید و قبل از اینکه به غذا لب بزند بگویید : اینقدر بدم میاد از مردایی که از غذای زنشون ایراد می گیرن !

 

هروقت شوهرتان برای شما دسته گل خرید ، بگویید : اِ ، باغچه همسایه چه گلهای قشنگی داره ! چرا کندیشون ؟!

 

هر وقت شوهرتان برای شما حرفای عشقولانه زد ، به طرز فجیعی از ته حلق بگویید : هووووووووووووووووق !

 

هر وقت مادر شوهرتان منزل شما دعوت بود ، به او محل نگذارید و بروید توی اتاقتان روزنامه بخوانید !

 

هر وقت دیدید شوهرتان مشغول تماشای مسابقه فوتبال می باشد ، به بهانه تماشای عمو پورنگ ، سریع کانال را عوض نمایید !

 

دائماً در حضور شوهرتان ، از عرضه و توانایی های مردان دیگر تعریف کنید !

 

برای تولد شوهرتان ، مسواک وخمیر دندان کادو بگیرید و بگویید که عزیزم امیدوارم صد سال زنده باشی و دیگه هیچوقت دهنت بوی گند نده !

 

اگه شوهرتان با کلی قرض و قوله و وام گرفتن ، برای کادوی تولدتان یک عدد پژو 206 آلبالویی خرید ، با دلخوری بگویید : اگه با خواستگار قبلیم ازدواج می کردم حتما برام یه ماکسیما می خرید !

 

هر وقت دیدید که شوهرتان با خیال راحت خوابیده است ، برای ضد حال زدن به او بگویید : عزیزم میدونی اگه الان مهریم رو مطالبه کنم باید بری گوشه زندان بخوابی ؟!

 

هر 5 دقیقه یکبار به محل کار شوهرتان زنگ بزنید و بگویید : عزیزم فقط می خواستم مطمئن بشم که تلفنت مشغول نیست و حواست جمع کارته !

 

هر سال در سالگرد ازدواجتان به همسرتان بگویید : عزیزم ، انگار همین چند سال پیش بود که در یک لحظه خر شدم و بله رو گفتم !

 

از همسرتان معنای عشق را بپرسید و بعد از اینکه 2 ساعت عشق را تفسیر کرد و برایتان داستان های عشقی تعریف کرد ، به او بگویید : ابله ! عشق یه چیزی مثل کشک و دوغه ، دروغه خُله ، دروغه !

 

هر وقت ، شوهرتان رازی را برایتان گفت و از شما خواست که پیش خودتان بماند و به کسی نگویید ، سعی کنید ، کسی از دوستان ، فامیل و همسایه ها نماند که این راز به گوشش نرسد !

 

 

 

و هر وقت به دلیل عمل به توصیه های بالا ، شوهرتان تصمیم به طلاق دادن شما گرفت ، با توجه به قحطی شوهر در جامعه ، با چشمانی پر از اشک به او بگویید : منو ببخش عزیزم. و بعد از اینکه کاملا خر شد ، عمل به توصیه های بالا را از نو تکرار نمایید !!!